Konvertera all data från Outlook PST till Thunderbird MBOX

Jag delar bara min erfarenhet med PST till MBOX Converter Utility. Först har jag använt den här programvaran gratis, sedan har jag köpt verktyget eftersom det är lätt att använda och nu kan jag säga att det här är det bästa PST till MBOX Converter applikationen. Denna programvara migrerar PST-filen med flera filformat som MSG, EML, MBOX. Om användare har några frågor kan de helt enkelt kontakta vårt supportteam som är tillgängligt 24 * 7 för att vägleda användare.

Untitled-design2.jpeg

Viktiga funktioner i applikationen. Ingen datavändring kommer att finnas där medan migreringsprocessen äger rum. Du kan exportera PST-filer till MBOX-format i bulk. Andra bilagor som e-postmeddelanden, bilagor osv kan också enkelt konverteras till Thunderbird. Ingen storleksgräns, du kan exportera PST-filer på upp till 50 GB storlek med lätthet. Du behöver inte Outlook för den här migreringsprocessen. Migrationsprocessen kommer att vara säkrare och tidseffektiv om du gör det genom att använda PST till MBOX-konverteringsverktyg snarare än att göra det manuellt. Jag hoppas att det här inlägget kommer att hjälpa dig att förstå migreringsprocessen Outlook till Thunderbird lättare.
 
Det finns inget sådant PST till MBOX Converter-verktyg som är lätt att konvertera PST till MBOX filformat. Den här konverteraren kan konvertera PST-filerna till flera format som MBOX, MSG, EML, EMLX, etc. PST till MBOX-omvandlaren är kompatibel med filformatet för andra. Den här programvaran med den här funktionen kan användaren tillåta förhandsgranskning av återställda data innan en fil sparas.
 
Back
Top